21443
post-template-default,single,single-post,postid-21443,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.3,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.2,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-2.4,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.3,select-theme-ver-9.6,ajax_fade,page_not_loaded,vertical_menu_enabled,,qode_menu_,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-22969
Title Image

Personalo paieška – visiškai nemokamai

Personalo paieška – visiškai nemokamai

Personalo paieškos ir atrankos srityse konkurencija didžiulė. Lietuvoje galima priskaičiuoti daugiau nei 50 personalo paieškos paslaugas teikiančių įmonių, o kiekvieną mėnesį matau bent po vieną naują potencialų konkurentą. Sakysite, konkurencija gerai. Aš neneigsiu – sveika konkurencija skatina pasitempti, išlaiko kainų lygį didina visų jūsų kaip mūsų klientų pasirinkimą.

Personalo paieška yra specifinė tuo, kad šios paslaugos nereglamentuoja jokie standartai, nėra kokybės tradicijų, sakyčiau, netgi nėra susiformavusi geriausios patirties praktika visur pasaulyje jau tapusi norma. Atrodytų, nėra nieko paprasčiau, kaip nusipirkus veiklos liudijimą bei susikūrus primityvią interneto svetainę pradėti nuosavą „kadrų“ paieškos verslą. Gal būt manote, kad tam nereikia nei išsilavinimo, nei patirties ir netgi didelių investicijų, aš manau kitaip.

O DABAR PASKAIČIUOKIME, KĄ GAUNATE JŪS

Tokia “pradinio” lygio įmonė įsigyja prieigą prie keleto (pradžiai užtenka ir vieno) darbo paieškos portalų, bei optimistiškai pasiskelbia – suras jums tinkamą darbuotoją tik už 599 Lt, atlygį sumokant tik sėkmės atveju ir žinoma, pasibaigus darbuotojo bandomajam laikotarpiui.

Nereikia būti finansų bei verslo guru, kad apskaičiuotumėte, jog vieninteliam tokios kompanijos darbuotojui norint uždirbti bent vidutinį atlyginimą Lietuvoje, susimokėti darbo paieškos portalams bei už naudojimąsi telefonu toks „verslininkas“ patirs bent 3500 litų išlaidų per mėnesį (žinoma, dirbant iš namų, nesusitinkant su kandidatais gyvai, taupiai naudojantis telefonu, nebekalbu apie pelną akcininkams ar sąžiningai mokamus mokesčius). Taigi bent šeši pabaigti projektai ir apmokėtos sąskaitos.

Dabar įsivaizduokite, kokio lygio paslaugą ir kokią pridėtinę vertę gaunate jūs pasirinkę bendradarbiavimą su tokia kontora. Darbo skelbimą (kurį šiaip jau gautumėte pigiau, tiesiogiai kreipęsi į darbo paieškos portalą), bei geriausiu atveju, keletą į skelbimą atsiliepusių kandidatų CV, jei per skubėjimą ar supratimo stoką geriausi ir tinkamiausi kandidatai tiesiog nebuvo praleisti . Viskas. Tiksliau tariant – nieko.

Beje, dar gaunate sugadintą įmonės reputaciją, nes su į darbo vietą JŪSŲ įmonėje pretenduojančiais kandidatais, buvo pamiršta pasisveikinti, priminti apie susitikimą, jiems nepadėkota, pokalbio telefonu metu, konsultantas apie darbdavį negalėjo pasakyti nieko kito, kaip tik pavadinimą. Ir tai, tik tuo atveju, jei vėl per skubėjimą jis nebuvo pamirštas paminėti.

Tiesa pasakius, daugiau ir negalite tikėtis – kiek mokate, tiek ir gaunate.

O KĄ GAUNA PERSONALO PAIEŠKOS RINKOJE VEIKIANČIOS KOMPANIJOS?

Sakysite, sveiką konkurenciją, tačiau – toli gražu. Klientas vieną kartą išbandęs tokio lygio paslaugas, praranda bet kokį pasitikėjimą visu sektoriumi, o nematydamas jokios pridėtinės vertės (o gal net patyręs nuostolius) pasitraukia iš pirkėjų rinkos, dar labiau didindamas spaudimą vertę kuriančioms įmonėms. Norėdami konkuruoti ir taip mažoje rinkoje įmonės priverstos dar labiau mažinti kainas, sutikti su keisčiausiomis sąlygomis bei mokėjimo terminais. Kas gi čia blogo? Ogi tai, kad vertė neatsiranda iš niekur. Nemokėdami už sukuriamą vertę, verčiate visas be išimties personalo atrankos kompanijas tos vertės ir nekurti. Savo ruožtu jūs jos ir negaunate, nors, be abejonės, tikitės. Užburtas ratas tiek klientams, tiek ir personalo ieškotojams.

PABAIGAI

Nenorėčiau girtis ar teigti, kad esame geriausi. Toli gražu ne. Darome klaidas, bei turime kur augti ir tobulėti. Nepaisant visko, visada laikomės principo, kad pirmiausia klientams savo paslauga turime kurti realią pridėtinę vertę. Nesakau, kad esame tokie vieninteliai. Tiesiog noriu palinkėti būsimiems tiek mūsų tiek ir mūsų konkurentų klientams – rinkitės ne tuos, kurie žada stebuklus, ir dar nemokamai, o tuos, kurie dirba kryptingai, nuosekliai siekia gerinti paslaugų kokybę, kurie jūsų klauso ir išgirsta, ką jūs norite pasakyti, būna su jumis ne tik tada, kai jūs „ant bangos“, tačiau ir tada, kai jums reikia pagalbos ar patarimo.

Gerų ir profesionalių partnerių!

Patiko? Įvertinkite įrašą!
No Comments

Post a Comment