5 klaidos, kurių reikia vengti įdarbinant millenium kartą
Vis didesnę įdarbinimo rinkos dalį užima ne kas kitas, tačiau „Millenium“ kartos atstovai. Kiekvienam personalo atstovui žinoma, kad šis terminas nurodo ne tik potencialių darbuotojų amžių – jis kur kas daugiau pasako apie tokius rodiklius, kaip kandidato lojalumas, pasirinkimų ratas, požiūris į darbą bei kt. Tiesa ta, kad dirbant su „Millenium“ kartos atstovais dažnai įprasti įdarbinimo principai negalioja, tad parengėme jums trumpą gidą, ko rekomenduojame griežtai nedaryti susidūrus su šio tipo kandidatu.
5 pagrindinės klaidos įdarbinant „Millenium“ kartos atstovus:
Nepabrėžiamos augimo galimybės.
Tam, kad pritrauktumėte norimus žmones į savo komanda, reikia juos pažinti ir suprasti, kas potencialų darbuotoją motyvuoja labiausiai. „Gallup“ tyrimo duomenimis, „Millenium“ tipo kandidatams svarbiausia yra galimybė augti, t.y. kilti karjeros laiptais. Net 87 procentai apklausos dalyvių tai įvardijo kaip pagrindinį aspektą, kuriuo remiasi sprendžiant ar imtis siūlomo darbo. Tad bendraudami su tam tikru kandidato tipu, nepamirškite pabrėžti to, kas jam svarbiausia. Ir priešingai, jei žinote, kad jūsų įmonėje augimo galimybių nedaug, neslėpkite to ir nesistenkite įdarbinti netinkamo darbuotojo, kuris naujojoje pozicijoje greičiausiai išbus neilgai.
Nepristatoma įmonės kultūra.
Šiuolaikiniams darbuotojams įsipareigoti naujai įmonei reiškia kur kas daugiau, nei prieš 10 ir daugiau metų. „Millenium“ kartos atstovams darbas nėra tik finansinės naudos gavimo priemonė, jiems tai – lyg dar viena šeima. Būtent todėl kandidatams labai svarbu suprasti, ar įmonės ir jų pačių vertybės sutampa, o tai lengviausia padaryti susipažįstant su kompanijos kultūra bei darbuotojais. Tad jei matote, kad kandidatas tinkamas, nedelskite ir papasakokite jam, kuo gyvena jūsų įmonė.
Nesinaudojama technologijomis.
Jau daugelį kartų girdėta, jog technologijos yra mūsų ateitis, kuri atėjo šiandien. Tai – visiška tiesa kalbant apie „Millenium“ kartos atstovų įdarbinimą. Pasitelkti į pagalbą technologijas tiesiog būtina, jei norite pasiekti didesnį ratą potencialių kandidatų. Standartiniai darbo skelbimai po truputį tampa atgyvena, o jų vietą pakeičia darbuotojų paieška Facebook, LinkedIn bei kituose socialiniuose tinkluose, alternatyvūs įdarbinimo portalai, inovatyvūs įmonių karjeros puslapiai bei kita.
Nepabrėžiami svarbūs privalumai.
Iš anksto įspėjame, kad atlyginimas retai motyvuoja „Millenium“ kartos darbuotojus. Jiems kur kas svarbesni yra šie darbo aspektai:
- socialinės garantijos;
- lankstus darbo grafikas;
- galimybė savarankiškai priimti sprendimus;
- nefinansinis paskatinimas (sporto klubas, kelionės ir kt.).
Nesirūpinama įmonės įvaizdžiu.
Užtikriname, kad visų pirma, ką eidamas į pokalbį atlieka „Millenium“ kartos atstovas, tai įmonės socialinių tinklų aplankymas. Po to seka svetainės bei internete prieinamos informacijos peržiūra. Dėl šios priežasties ypač nukenčia tos įmonės, kurios savo viešu įvaizdžiu nesirūpina arba rūpinasi itin mažai – jei įvaizdžio susiformuoti kandidatui neišeina, jis dažniausiai palaiko įmonę technologiškai nepažengusia ir/ar neatitinkančia jo paties vertybių.
Vadovaukitės mūsų nesudėtingais patarimais ir, tikime, jog surasti būtent jums tinkamą „Millenium“ kartos darbuotoją bus kur kas lengviau!
No Comments