22494
post-template-default,single,single-post,postid-22494,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.3,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.2,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-2.4,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.3,select-theme-ver-9.6,ajax_fade,page_not_loaded,vertical_menu_enabled,,qode_menu_,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive,cookies-not-set,elementor-default,elementor-kit-22969
Title Image

Motyvacija ne tik atlyginimu

Motyvacija

Motyvacija ne tik atlyginimu

Pasamdyti tinkamą kandidatą nėra lengva, tačiau net ir įvykdžius šią užduotį atliekate tik pusę darbo – net ir pats gabiausias žmogus naujoje pozicijoje nepasieks nieko reikšmingo, jeigu jo motyvacija siekti rezultatų ir įmonės tikslai nebus lygiagretūs. Paprastai kalbant, reikia, kad darbuotojas jaustųsi reikalingas ir vertinamas, kad jis suvoktų, jog jo asmeninis tobulėjimas padeda kompanijai žengti į priekį. Kaip tą padaryti?

Galima pasirinkti įvairius kelius, kad motyvacija būtų tikslinga, tačiau visada parodykite, kad vertinate savo darbuotoją, kaip asmenybę ir kaip specialistą – jeigu jis savo darbą atliko itin gerai, tai nepulkite jo tiesiog girti. Giriamas profesionalas dažnai jaučiasi nejaukiai, juk jis tiesiog atliko savo darbą. Geriausia būtų pasikalbėti apie tai, kaip jam tai pavyko, kokiu būdu jis pasiekė puikių rezultatų, ką jis padarė gerai ir ką keistų ateityje. Pasirinkus tokią poziciją darbuotojas supras, kad jis vertinamas, kad jo nuomonės paisoma ir stengsis ateityje.

Šiandien, kai talentingų ir motyvuotų darbuotojų itin sunku surasti, reikėtų suprasti, kad vien tik darbuotojų paieškos metu atsirinkus geriausią, nepakaks jam tiesiog mokėti atlyginimą. Reiktų stengtis į darbuotojų motyvaciją žvelgti kūrybiškiau: ne tik nuolat bendrauti su savo kolegomis, kartu gilinantis į ataskaitas ar planuojant naujus projektus, tačiau ir sukurti asmeninį darbuotojo interesą prisidėti prie įmonės rezultatų. Pvz., skatinti darbuotojus siūlant darbuotojams simbolinį “akcijų paketą”, kurio vertė augtų kartu su įmonės verte. Darbuotojas, jausdamas, kad jis turi dalelę kompanijos, tebūnie kelias “akcijas”, bus ženkliai lojalesnis ir dės daugiau pastangų, jis turės asmeninį interesą tobulėti tam, kad padėtų augti visai įmonei.

Taip pat reikėtų visada pabrėžti bendravimo svarbą – jūs privalote vertinti ne tik darbuotojo atliktą darbą, bet ir jį patį, tik tuomet jis gerai dirbs. Trumpas pokalbis su žmogumi padės atskleisti jo požiūrį ir svajones – galbūt jūsų darbuotojas visada norėjo pabandyti parašyti reklaminį straipsnį. Pasiūlykite! Sutaupysite nesamdant žurnalisto ir suteiksite progą žmogui išpildyti savo svajonę, darbuotojas jaus jūsų rūpestį ir stengsis labiau, tiek atlikdamas naujai pavestą užduotį, tiek ir savo pagrindinį darbą. Pakalbėkite su darbuotojais prie kavos puodelio ar skaitydami rytinį laikraštį, jei toks pokalbis neduoda norėtų rezultatų, pagalvokite apie organizacijos klimato tyrimą. Mes siūlome išbandyti abi strategijas ir įvertinti, kuriems jūsų darbuotojams mieliau pasikalbėti akis į akį, o kurie geriau jaučiasi parašę savo poreikius ir mintis.

Kalbėdami su darbuotojais ne tik aptarkite jų atliktus darbus ar svajones, pasigilinkite ir į tai, kodėl jie ėjo vienu, ar kitu keliu, kodėl pavestą užduotį atliko būtent taip ir kiek jų pasirinkimui įtakos turėjo jų asmeninės savybės. Pažinkite savo darbuotojus ne tik iš profesinės, bet ir iš asmeninės pusės, tik tuomet galėsite juos tinkamai paskatinti ir ugdyti jų talentus, o kartu tobulinti ir savo kompaniją.

Norėdami tobulinti savo darbuotojus pagalvokite paprastai, kas skatina asmeninį tobulėjimą? Saugi, motyvuojanti ir draugiška aplinka, kurioje žmogus jaučiasi reikšmingas. Siekite įmonės augimo, tačiau išlaikykite pirminę, vienos komandos darbuotojų atmosferą, kurioje kiekvienas jaučiasi vienodai svarbus ir įgalintis prisidėti prie bendrų tikslų įgyvendinimo.

Patiko? Įvertinkite įrašą!
No Comments

Post a Comment