22911
post-template-default,single,single-post,postid-22911,single-format-standard,theme-stockholm,qi-blocks-1.2.3,qodef-gutenberg--no-touch,qode-social-login-1.1.2,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-2.4,woocommerce-no-js,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.3,select-theme-ver-9.6,ajax_fade,page_not_loaded,vertical_menu_enabled,,qode_menu_,qode-wpml-enabled,qode-single-product-thumbs-below,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive,cookies-not-set,elementor-default,elementor-kit-22969
Title Image

Įdarbinimo tendencijos 2019

Įdarbinimo tendencijos 2019

Įdarbinimo tendencijos 2019

Nuolatos besikeičiančias įdarbinimo tendencijas stebėti taip pat svarbu kaip ir domėtis ekonomikos ar politikos naujienomis. Būtent šie, kaip dabar madinga sakyti, trendai, suteiks galimybę pritaikyti jūsų įmonės įdarbinimo strategiją ir eiti koja kojon su laiku bei nuolat besikeičiančia darbuotojų karta. Atrinkome, mūsų nuomone, pačias svarbiausias ir karščiausias įdarbinimo tendencijas 2019-aisiais – skaitykite toliau ir sužinokite!

Darbo pozicijų reklama

Socialinio verslo tinklo LinkedIn apklausos duomenimis, net 7­0 proc. kandidatų yra pasyvūs, tai reiškia, kad jie aktyviai neieško darbo, tačiau pamačius įdomią galimybę ja susidomi ir aplikuoja į šią poziciją. Tai taip pat reiškia, kad šių potencialių darbuotojų greičiausiai nepasieksite skelbimo portaluose, mat jų ten paprasčiausiai nėra. Efektyviausias būdas pritraukti pasyvius kandidatus – darbo pozicijų reklama. Yra daugybė būdų ją atlikti, tačiau bene populiariausias yra reklama socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip LinkedIn, Facebook ar Twitter (tarptautinėms kompanijoms). Beje, jau esame rašę apie darbuotojų paieška Facebook – tai ne ką mažiau efektyvus ir galingas įrankis nei LinkedIn, kaip įprasta manyti.   

Darbdavio reputacija

“Glassdoor” apklausų duomenimis, net 69 proc. kandidatų nepriimtų darbo pasiūlymo ar nesirinktų kandidatuoti į įmones, kurios turi prastą reputaciją. Tai – net du trečdaliai kandidatų, tad ši tendencija yra itin reikšminga. Įmonės privalo atkreipti dėmesį į informaciją apie save tiek virtualioje, tiek realioje erdvėje. Lietuvoje tarp potencialių darbuotojų itin populiaru prieš einant į darbo pokalbius patikrinti internete komentarus apie galimą darbdavį, taip pat jo mokumą – visa ši informacija prieinama įmonės rekvizitus nurodančiuose puslapiuose. Kita svarbi “vieta”, kurioje kandidatai ieško informacijos yra kompanijos karjeros puslapis. Pageidautina, kad jame būtų aprašomos įmonės vertybės ir veiklos, vidinė aplinka, darbuotojai ir kiti galimi privalumai.

Malonus bendravimas ­­– būdas pritraukti kandidatus

“Kelly Services” duomenimis, net 98 proc. kandidatų yra linkę rekomenduoti darbdavį jei atrankų metu su juo buvo bendraujama maloniai. Tad pozityvumas ir pagarba – jūsų pagrindiniai ginklai, kurių pagalba pritraukti potencialius darbuotojus. Taip pat psichologai teigia, kad asmeninės rekomendacijos yra kur kas patikimesnis ir efektyvesnis metodas nei, pavyzdžiui, darbo skelbimai.

Tiesiausias kelias pasiekti “Millennium” kartą

“Aberdeen Group” atliktos apklausos teigia, kad net 72 proc. “Millennium” kartos atstovų savo pastarąjį darbą susirado socialiniuose tinkluose. Tad jei jūsų tikslinis darbuotojas – būtent šios kartos atstovas, darbo pozicijas skelbti soc. tinkluose tiesiog privaloma. Kuo įdomiau ir šmaikščiau tai darysite, tuo daugiau kandidatų, tikėtina, pavyks pritraukti. Jaunieji darbuotojai ypač vertina gerą humoro jausmą, aukštas moralines vertybes, pasaulietiškumą. Suderinus šias savybes su jūsų įmonės veikla darbo pozicijos pristatymas taps tiesiog neatremiamas.

HR technologijų populiarumas

Net 86 proc. “GetApp” apklaustųjų teigia, kad naudojimasis darbuotojų atrankos sistemomis padėjo jiems kur kas greičiau įdarbinti tinkamą kandidatą nei “rankinis” įdarbinimas. LinkedIn duomenimis, technologijos net du kartus pagreitino darbuotojų atrankos procesą. Taigi tai – viena svarbiausių šių metų HR tendencijų, padėsiančių sutaupyti jūsų įmonei laiko bei, žinoma, pinigų.

Patiko? Įvertinkite įrašą!
No Comments

Post a Comment