Darbuotojų paieška Facebook'e - ar tai efektyvu? - Talent Lab
Kiekvienas žmogus gali dirbti ne tik tai, ką moka, tačiau ir tai, ką iš tiesų mėgsta ir myli. Padedame talentams ir darbdaviams atrasti vieniems kitus tam, kad kartu kurtų iš tiesų nuostabius dalykus.
Personalo atranka, vadovų paieška, personalo valdymas
22789
post-template-default,single,single-post,postid-22789,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.3,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Darbuotojų paieška Facebook’e – ar tai efektyvu?

Darbuotojų paieška Facebook

Darbuotojų paieška Facebook’e – ar tai efektyvu?

Bene didžiausias įdarbinimo iššūkis šiais laikais – tai surasti potencialų kandidatą ir bent pamėginti jį pakviesti pokalbiui. Personalo specialistai skundžiasi darbo paieška yra nesėkminga – vien tik įkėlus darbo skelbimą į specializuotus portalus dažnai nesulaukiama net minimalaus skaičiaus gyvenimo aprašymų, tad vis dažniau imamasi netradicinių paieškos kanalų, tokių kaip socialinis tinklas Facebook. Ar tai efektyvu? Ieškome atsakymo šiame straipsnyje.

Už pasiekiamumą reikia mokėti

Facebook vis dar išlaiko vieno populiariausių socialinių tinklų pozicijas, o kiekvieną mėnesį aktyvių vartotojų skaičius jame jau pasiekė 2,2 milijardo. Socialinio tinklo kūrėjai puikiai supranta, kad informacija – didžiausia jų vertybė, tad, norint efektyviai naudotis vartotojų duomenimis už tai teks susimokėti. Tiesa, Facebook reklamas užsakyti tapo gana paprasta, o tai kainuoja ne tiek ir daug, priklausomai nuo jūsų tikslinės auditorijos dydžio. Įmonės vis dažniau naudojasi šia paieškos galimybe, mat reklamų pagalba galima atrinkti tik jus dominančius kandidatus ir jiems „parodyti“ savo darbo pasiūlymą. Šitaip galite netgi netiesiogiai privilioti konkuruojančiose įmonėse dirbančius specialistus.

Štai, ką jums reiktų padaryti, norint ieškoti kandidatų Facebook tinkle:

  1. Sukurkite akį traukiantį vizualų skelbimą. Socialinių tinklų vartotojai dažniausiai yra tiek apkrauti informacijos srautu, kad atkreipia dėmesį tik į kažkuo išskirtinius ir akį patraukusius įrašus.
  2. Pateikite aktualią informaciją. Paspaudus vizualią nurodą, kandidatą būtina nukreipti į informatyvų langą, kuriame jis ras visą aktualią informaciją vienoje vietoje. Jei žmogui reikės keliauti per kelis skirtingus naršyklės langus, jūs jo susidomėjimą greičiausiai prarasite.
  3. Pasirinkite tikslinę auditoriją. Užsakant įrašo reklamą, Facebook suteikia galimybę patiems suformuoti jums aktualią tikslinę auditoriją. Tiesa, tai padaryti gali pasirodyti ne taip jau lengva, mat turite būti nuodugniai apsvarstę tinkamo kandidato profilį, jo pomėgius, užsiėmimus, amžių ar demografines savybes. Pasirinkus tikslinę auditoriją, įvertinkite, ar ji pakankamai didelė – iš ypač mažos auditorijos kandidatų sulaukti bus gerokai sunkiau.

Kandidatų paieška Facebook socialiniame tinkle taip pat gali būti tinkama ne visoms pozicijoms. Kita vertus, čia yra nemaža tikimybė surasti IT, pardavimų ar administracijos darbuotojus – kaip bebūtų, galutinį rezultatą sužinosite tik išbandę šį paieškos būdą.

Facebook trūkumai

Jei nesinaudosite mokamomis reklamomis, greičiausiai jūsų kuriamas turinys pasieks tik labai mažą skaičių Facebook vartotojų, taip sumažinant tikimybę surasti kandidatą praktiškai iki nulio. Kita vertus, net ir naudojantis reklama, šis paieškos tipas bus proaktyvus – jūs nežinosite, kiek tikslinė auditorija pamatė jūsų skelbimą ir ar jis rodomas patogiu metu. Apie visus šiuos dalykus beliks spręsti iš to, ar pavyko sulaukti nors kelių susidomėjusių potencialių kandidatų, atitinkančių jūsų reikalavimus.

Kitas svarbus trūkumas yra tas, kad šis socialinis tinklas populiariausias yra tarp vidutinio amžiaus asmenų, tad jei jūs ieškote labiau patyrusio darbuotojo, tikėtina, jis jūsų skelbimo gali ir neišvysti. Tačiau bene didžiausias nepatogumas, naudojantis Facebook kandidatų pritraukimui – tai sunkiai nuspėjami ir pamatuojami rezultatai. Vienos kampanijos metu galite pritraukti kandidatą per keletą dienų ar savaitę, kitos – per mėnesį ar daugiau. Taigi, jei turite aiškiai nustatytą laiko tarpą naujam darbuotojui surasti, gali tekti paieškoti konkretesnių paieškos kanalų.

Tikimės, kad padėjome atsakyti į vis dažniau kylančius klausimus apie Facebook socialinio tinklo pagalbą kandidatų paieškoje. Na, o jei vis dar turite klausimų, mūsų specialistai mielai į juos atsakys Jums patogiu metu – susisiekite jau dabar!

Komentarų nėra

Pakomentuokite